lunes, 1 de abril de 2013

Aquest mes l'Amina i jo em du a terme unes activitats amb les quals ens ho hem pasat d'alló més bé i que ens han ajudat també a coneixre'ns més i portar-nos millor, agafant confiança i que ella se senti comode.

Vam anar a un circ que va venir a figueres, ella no havia anat mai al circ, pero sabia que era, va estar tot l'espectacle pendent de que feien, i es quedava fascinada al veure certes coses increibles que feien els professionals del circ.

Un altre dia, varem quedar amb una amiga meva, que està acabant periodisme, i fa un treball sobre el projecte Rossinyol, i varem estar una estona xerran els tres i explicant-li a l'Amina que voliem fer. Primer de tot ens vam fer unes fotos per separat i juntes a diferents zones conegudes de Figueres, per poder poda-les al reportatge, i despres varem anar a brenar mentres la Carla ens feia una serie de preguntes relacionades amb el projecte i l'Amina i jo haviem de contestar. Vaig descobrir que li encantava fer fotos, perque un cop vam fer les fotos que necessitavem ens va demanar la camera i varem passar molta estona de la tarda que l'Amina ens feia les fotos.

Com que vaig veure que li agradava fer fotos, el cap de setmana seguent, me la vaig emportar a Roses, varem patinar per el passeig de la platja i quan varem estar ben cansades, ens varem posar a fer fotos a la sorra, al mar, al passeig, amb els canons, amb l'espigó... a l'Amina li va encantar que li fes fotos i fer-me les a mi, i li va encantar veure el mar perque mai havia anat a Roses i aquella zona era totalment nova per ella.




L'últim cap de setmana no feia gaire bon temps i varem decidir que acabariem de fer un quadre de sorra que teniem pendent de fer, perque ja varem fer un altre anteriorment i l'Amina volia repetir-lo, així que varem encendre una llar de foc per estar ben calentes i ens vam possar a fer el quadre, se li donen molt bé les manualitat i sembla com que desconecta del món i es concentra molt´amb el que esta fent, e´s agradable veure com disfruta. Despres li vaig ensenyar la Nintendo DS que tenia a l'habitació que no sabia que era i li vaig ensenyar com anava i vam estar una estona jugant a uns jocs. Em va demanar de repetir-ho perque ella no te cap maquina de jocs a casa seva i li agrada molt, està bé que també explorin aquesta dimensio de jugar, ja que activa la imaginació i els fa agafar rapidesa amb les mans i els dits al haver d'usar mandos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario