sábado, 27 de abril de 2013

Aquest mes d'Abril, l'Amina i jo hem dut a terme unes activitats amb els quals ella i jo ens ho hem passat molt bé i ens hem conegut una mica més.

Aprofitant un dia que feia molt mal temps, ens vam anar a una cafeteria a brenar i a explicar-nos tot tipus de coses que abans no haviem pogut explicar-nos o que no haviem pensat ens dir-nos. Varem parlar de al família, ja que ella te alguna famñilia aqui i una altre al Marroc, de l'idioma, em va estar ensenyant una mica de marroquí, molt sencill. Ens ho vam passar molt bé perque erem com dues amigues que anaven a brenar i s'explicaven les coses. A ella li va encantar perque va poder explicar coses més personals que potser no explica a molta gent, i així encara va millorar molt més el seu català.

Un altre dia, com a ella li agrada fer activitats d'aquestes de casa i tal, em va demanar si podriem tornar a fer la compra al super, i vam anar a fer-la. Li encanta el fet de llegir el que s'ha de comprar i anar amb el carro amunt i aballs i triar els productes, perque hi ha molts menjars que ella no coneix o no sap que son perque no els cuinen. També m'agrada perque ella m'explica plats que fa la seva mare i com els fa, perque ella col·labora i ajuda a molt a casa amb les tasques de casa. Li agrada molt sentir-se útil i estar distreta.

Una tarda vam fer tarda de manualitat, varem estar pintant unes figuretes i quan varem acabar vam estar fent dibuixos i per acabar li vaig ensenyar a fer collarets i pulseres i varem fer algunes per ella, al principi li costava perque les boles tenien un forat molt petit i s'havia de concentrar molt pero cada cop ho feia millor, perque ella té molta capacitat per les manualitat. S'ho va passar molt bé i a part va marxar ben contentar per tenir unes pulseres noves que posar-se.

L'últim cap de setmana, ella és una nena molt presumida, com totes les nenes petites i li encanta tot el tema de recollir-se el cabell i pintar-se els llavis i totes aquestes coses. Doncs varem fer com una sessió d' spa. Ens varemallisar el cabell i pentinar-nos, vam maquillar-nos amb les pintures, realment estva molt guapa, perque ella no es pinta mai ni res, ja que només te 11 anys, i ens vam pintar les ungles, provant diferents colors per veure quin ens agradava més. S'ho va passar genial perque com ja he dit és molt presumida i li encantar posar-se guapa.

Cada vegada em costa més trobar activitats noves per ella, així que segurament repetirem algunes ja realitzades i les que a ella li hagin agradat més. L'important és que ella s'ho passi bé l'estona que estem juntes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario