lunes, 21 de enero de 2013

Cada vegada ens ho passem més bé fent activitats, perque ens tenim més confiança.

- Varem anar a veure un espectacle de Màgia, al centre social de "La Cate", i l'Amina no sabia que era, i li vaig estar explicant i li va semblar molt divertit. Un cop allà, em va preguntar si feia por, li fa una mica de por tot el que és desconegut, suposo que és normal quan moltes coses son extranyes. La veritat és que s'ho va passar molt bé, i tot i que cada vegada que demanaven un voluntari al public saltava perque l'agafessin, no va poder participar, però s'ho mirava amb moltíssima atenció, i reia molt.

Espectacle The Origens

- Un matí que feia bon dia vaig decidir portar-la al parc bosc, allà va estar jugant amb altres nens, tirant-se per la tirolina, jugant amb les atraccions d'allà, pujant als columpis i fent esport amb les màquines que hi ha allà per posar-se en forma. S'ho va passar molt bé, tot i que no es va relacionar tant com esperava amb els altres nens, jo vaig poder jugar amb ella molta estona, i m'ho va agrair molt. Ella només vol algú amb qui passar l'estona i sortir de casa.

- La vaig portar a veure la cavalcada de reis del meu poble, ella no sabia de que anava tot això perque a casa seva no fan res del nadal ni reis. Va estar agafant molts carmels que tiraven els reis i els patges, va tocar els caballs i va fer la ruta de la cavalcada. Em va dir que li va agradar molt, tot i no entendre-ho gaire i a sobre es va emportar uns quants carmels.



- Jo abans anava al cau Xiprers al vent, i vaig anar a parlar amb els monitors que un dia m'agradaria portar a l'Amina alla perque jugués amb altres nens i fes activitats lúdiques. Al principi li va costar una mica relacionar-se perque ells ja es coneixen entre ells i ella era la nova, però els nens del cau es fan amb tothom molt fàcilment. Van fer una gimcama per figueres, buscant pistes i passant proves, i després vam estar fent jocs al camp de la tramuntana amb pilotes i amagant-nos i corrents. Li va encantar perque l'ambient que hi ha allà és molt agradable i s'ensenyen uns valors molt bons per els nens d'avui en dia, vam decidir que un altre dia hi tornariem a anar.

1 comentario: